BIZZZY

DAGEN:
Jobb
Mys
Ua
Jobb
Hemma

Jag tvingade med mig Jonaz till Uddevalla idag för viktiga ärenden. Jag var tvungen att besöka åhlens och köpa deras braIGA brunutansol men vad tror ni inte händer när jag kört alla långa milen dit? Jo den är SLUT! SKAM!
Tvingade egypten att äta McDonalds och blev då på lite bättre humör. Sen var de bara att köra tillbaka alla långa milen hem igen för att vi båda skulle jobba så var det lite bråttom. Sen visade det sig att jag inte skulle jobba klockan fyra utan klockan sex. GAH!

Idag visades filmen Up på jobbet och då kanske några kan lista ut var jag jobbar!? Någon!?!? Idag hade barnen bestämt att alla skulle komma tjugo i sex och dom hade också bestämt att ingen skulle veta vad dom skulle ha när dom kom fram till kassan och alla skulle ändra sig minst en gång. Jag älskar barn.



Jag är så jävla G när jag kör bil!



Kommentarer
Postat av: Charlie

ah har samma tröja från h&m :D

2009-10-16 @ 22:40:35
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: charlie

i knew it :D

2009-10-21 @ 23:10:12
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0