LIVVAKT

Jag kom att tänka på en sak nu när jag var ute på en promenad med min hund. Och min katt, för den idioten följer alltid efter..

Idag såg jag filmen Knowing och när jag var ute med hunden som sagt så flyger lite bilder igenom huvudet tagna ifrån filmen. Typ att dom där alien-snubbarna står inne i skogen o stirrar på mig. Obekväm känsla! Även fast jag är 19 år och snart inte tonåring längre har inte dom där "mardröms" tankarna försvunnit än. När kommer dom göra de? När jag fyller 20 kanske?

Tillbaka till det jag funderade på under promenaden. OM nu en sån alien-snubbe eller något annat obehagligt skulle dyka upp är jag helt övertygad om att min hund inte skulle springa iväg o rädda sitt egna skin utan hon skulle försvara mig och strida för min överlevnad, eller? Jodå! Men katten då!? Den jäveln skulle fan räddat sitt egna skin o inte haft en tanke på att hjälpa mig o hunden? Eller? Jag menar jag ger ju ändå kattjäveln ett hem, mat, värme o kärlek. Skulle den verkligen överge mig så? Blir fan ledsen när jag tänker på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0