VETERAN

Kollade in på min gamla blogg och skrattade lite åt min ernormt häftiga beskrivning! Minns inte lösenordet till den längre men kul att ha kvar gamla minnen. Jag skrev ju trotts allt i den i över ett år, från januari 2007 till mars 2008. Kanske jag som ska vinna priset för årets veteran i blog awards ;)



Denna bloggen ställde faktiskt till med en del problem för mig! Barnslig som jag var skrev jag om en tjej på skolan som jag då ogillade skarpt! Denna tjejen blev tipsad om detta och eftersom jag inte nämnt några namn kunde väl ingen egentligen veta vem det handlade om? Men hon fattade visst direkt att det var om henne, även fast jag nekade. Så det blev ett samtal med henne i enrum med två kuratorer till hjälp. Det var tider de. Tur man växt upp lite iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0