100410

Jag tror bestämt att min dåliga dygnsrytm är på väg tillbaka! aldrig kännt mig så vuxen som när jag gick o la mig innan tolv o vaknade innan 10 varje dag inklusive helgerna!
igår fyllde twinsen år! så idag ska vi samlas några stycken o fira dom, tror dock inte det blir alkohol för min del är så sjukt trött på de. kommer bli kul iaf!

nu kanske man ska gå ut i vårvädret o tvätta bilen? vuxenpoäng ehehehe



till alla er som inte visse så är de vaxduk man skall åka på istället för pulka?, snowracer?

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Sv: Fan vad fint.. Tycker du ska kämpa på, hoppet är det sista som lämnar människan!

PUSS

2010-04-10 @ 14:48:46
URL: http://lovisahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0