100429

var på gymmet i hela tre timmar idag! låter bättre än var det var dock. solade sen gick jag in o tränade, efter en halvtimma smsar josse o eftersom hon inte kunde ta sig till gymmet var jag världens snällaste o hämtade henne. då solade vi igen, en dubbel, hej cancer! osen gym, dusch, hem, mat, nu är jag här. så jäkla sötsugen, blir alltid de efter jag ätit så störande. tror jag ska gå ner till nikanders o kolla runt bland hyllorna, ska leta efter en almenacka också.

nikanders ligger hm.. typ.. 15 meter ifrån mitt hus och det är egentligen vivo som senare bytte namn till tempo? men de har inte han gjort iaf o hans efternamn är nikander så drf kallas de nikanders. själv heter han bosse så drf kallas de också "jag ska gå ner till bosses" eller som de flesta kallar honom/affären, mögelbosse. eftersom han säljer exakt alla möjliga saker och att datumet har gått ut hindrar honom inte att sälja ,i vissa enstaka fall är de rabatt på varor som har utgånget datum. det var de hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0