baaaarn

efter kanske fyra timmars sömn åkte jag o jobba på min gamla skola, där jag gick på lågstadiet. inte varit där sen dess och det var konstig känsla att va där som "vuxen" och att jobba ihop med dom lärarna jag hade när jag var liten. grymma minnen därifrån! den tiden och mellanstadiet var man ju kung! bästa tiden i livet haha!

spelade bandy med grabbarna på rasten, tror inte jag gjort något sånt på ett år, tack vare mitt jävla korsband som är av. oså vågar man liksom inte springa o sånt för man tror knät ska vika sig eftersom de hänt mig 4 gånger! kan tala om att det är mindre skönt, gör ont som fan!! förhoppningsvis får jag operationstid innan sommarn och hoppas att det blir snart annars måste jag tacka nej till de för blir de för sent kmr de hindra mig från att jobba i sommar. det suger balle! hejdå



hårding, 8 bast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0