donkeykong

spelkväll igår med linda, donkeykong för hela slanten! varvade ettan osen kom vi väl halvvägs på trean innan jag blev för trött o åkte hem. vi är ju föredetta pros på just detta spelet, tog väl ett tag innan vi kom in i det igen men sen så! detta spelet var de som förde oss samman för tio år sen. hon var nyinflyttad på biografvägen (som jag egentligen också var) och våra äldre systrar hamnade i samma klass och blev bestbuddies därför tyckte dom att de skulle va awesome om detas småsyrror också skulle bli bestbuddies så dom typ tvingade mig att gå bort till lindas hus. där stod hon halft gömd bakom hyllan och var blyg. vi gick in på hennes rum och satte oss på sängen, jag la en kommentar om att hennes rum var fint och hon svarade tack. efter en stunds tystnad frågade hon om vi skulle spela donkeykong. jag svarade ja. där började alltså våran resa o jag har så många sjuka minnen med den tjejen! puss påre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0