shutter island



shutter island idag alltså. fyfan hade konstant ont i magen och händerna framför ansiktet. som alltid när jag ser läskiga filmer så sitter jag o frågar mig varför jag gör såhär mot mig själv och hoppas på att filmen snart är slut fastän de bara gått en kvart och jag vet att de återstår 2 timmar till.

ikväll har jag också filosoferat(?) över vrf vi finns och vad livet går ut på, ni vet de vanliga. utan att överdriva mådde jag illa av att tänka på de och fick ta frisk luft. hatar att tänka i såna banor o försöker inte att göra de. som en vän sa till mig; hjärnan är inte gjord för att tänka så, det är därför man mår dåligt och blir snurrig när man försöker tänka för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0