100601

ledig dag, hur skönt som helst! sovit tills nu eftersom de blev lite sent igår med PANNA! det försvann lite pengar på konton men tror det var värt de, ska kolla igenom mina stuff snart. vet ni vad som är riktigt jobbigt, alla ni vikarier som läser??? vet vad jag pratar om! man sover djupt o drömmer om ponnysar som hoppar runt på rosa moln o då ringer telefonen och dom frågar om man kan jobba... momentkiller or what?? ne skoja, de kan va jobbigt faktiskt o jag tänker alltid när jag är sådär aaaas sjukt jäkla trött att jag inte pallar!! men man måste ju faktiskt evelin! åh hatar när man prata om sig själv i tredje person.

DET ÄR FÖRSTA JUNI IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0