entanke

en sak jag funderade över förut när jag borstade tänderna. hur länge brukar man använda en tandborste innan man bytar ut den? man är väl äcklig om man har samma för länge antar jag, vill inte ens berätta hur länge jag haft min. men de är ju trotts allt en guldtandborste, ja med äkta guld på. då får man faktiskt ha den ett tag eller? imorn är det faktiskt ett år sedan jag gjorde min tandblekning på klinik o än idag står dom vita o fina i min mun!



imorn, ett år sedan jag stolt skulle visa upp mina tänder.
där är också mitt vänstra knä nyvridet o allt. blääääääää

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

haha vad komiskt, jag tänkte faktiskt imorse att det kanke var dags att köpa ny tandborste :p

2010-05-13 @ 17:42:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hahaha jo det är nog ett år sedan jag köpte min också :p

2010-05-13 @ 19:00:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0