hehe

är de bara jag som gör typ saker jag inte vill/får/vågar för att man typ måste? tvångstanke typ. idag på jobbet hade en unge skitit på sig så aa jag fick ta hand om bytet då. o man VET att de luktar abel!! men ändå mååååååste man andas med näsan o känna ist för o andas med munnen hela tiden! en anna sak jag brukar tänka på när jag är på toa där man känner att någon har gjort nummer två är att om jag andas med munnen ist för näsan får jag allt bajs som är i luften i min mun och hur gott är de? en annan sjuk sak jag kom på nu hahaha när jag går förbi någon äcklig eller ful människa så håller jag andan för jag vill inte andas in dens aromer!!

andra exempel på saker jag mååååste göra: jag har alltid trott att när man tar på dom rören som är bakom ett kylskåp så får man typ ström i sig. o på jobbet kunde jag inte hålla mig o var tvungen o känna fastän jag va livrädd för att få ont av den. en anna sak är när jag ligger o ska sova så tänker jag att jag måste kissa innan jag sover fast jag nästan nyligen varit o gjort de. men när den tanken väl har dykt upp i mitt huvud måste jag gå  o tömma annars kan jag inte sova tror jag. ne fan nu låter jag föööööör sjuk!



p.s. är faktiskt på toa där


Kommentarer
Postat av: Sophie

Eller hur, varför inte bara vara som man alltid har varit osv. Illa med sånna :p

Fin bild :)

2010-05-05 @ 21:53:46
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0