EUW

Hallå!? Är det någon som ser den lite pinsama tv-serien Ensam Mamma Söker där man alltså får följa ensamma mammors sökande efter en ny pappa till deras ungar, typ. Jag gör de inte men har ändå koll ;)
Iaf, mamman som heter Helene och är 37 år (!) har med en 25 åring i sitt "finalist-gäng" och ni som kanske råkat se programet vet ju hur Oskar ser ut! Snälla vad ser Oskar hos henne!? Jag blir galen av den tanken. Han kan i princip få vem som helst (för att överdriva)? Någon ung sexig tjej och egna barn! Jag förstår inte, det är lite tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Och DÄRFÖR skulle jag aldrig dejta dig, med många fler. Inget personligt, du verkar ju rolig och så, men herregud- vad vet du om mig eller Helena eller Michel eller vem som helst EGENTLIGEN? Öppna ditt sinne lite, njut av att kunna vara dig själv!



Tack för dina snälla ord, för övrigt. =)



Kram, Oscar

2009-10-29 @ 19:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0