you can see my heart

tog det lugnt tsm med jossan idag, grillade lite oså:) grillad majs är ju det bästa som finns, jävligt gott! hade något jag skulle skriva om men glömt de nu. tror jag drabbats av någon närminnesförlust eller liknande, fast jag är ju så paranoid så att jag tror jag drabbas av allt iofs. ofta känner jag mig jävligt smart o tänker att fan jag kan ju typ allt i hela världen bara jag vill. då ska man spela buzz så man kommer ner på jorden igen för fan vad jag sög förut när jag spelade det! nu ska jag sova hejråååå

BTW anna är i NEW YOOOORK nue!! fan va COOL!





Kommentarer
Postat av: theres

du jag vet inte riktigt men jag kan garantera att det är ifrån mavala (dom vanliga som finnt på typ kicks för 45 kr) bara att dra till affären o testa :P

2010-04-24 @ 09:23:25
URL: http://theresalex.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- haha jasså ?har jag aldrig hört talas om;)

2010-04-24 @ 12:13:21
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0