100526

inatt drömde jag bland annat att jag var på afrodance... i ett litet litet rum som tillhörde en datanörds-tjockis! och det var även han som höll i passet.... så jävla sjukt. han sa att han var varm så han tog av sig sitt äckliga tighta linne och blottade sin enorma håriga mage. fattar inte varför jag stannade kvar där.

när jag vaknade halv fyra (av att en sexig man sprang in i mitt rum o sedan for snabbt igen, till alanya.......) kände jag en obehaglig känsla efteråt att jag drömt något sjukt. jag låg o tänkte eftersom jag inte kunde somna o kom på att jag o mina vänner hängt upp en tjej i ett träd o jag hade slått henne nästan medvetslös o.O hennes öga var helt blodigt o svullet och jag fick såklart reda på sedan att hon var oskyldig. till vad vet jag inte men sedan fick vi fan fly från någonting!! hatar såna drömmar.

TAGGA GBG
TAGGA LISSAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0