dreams

drömmde en riiiktigt äcklig o jobbig dröm nu innan jag vaknade alltså! jag o några vänner var på fest? hos någon äcklig snubbe som hade typ våldtagit någon, jag vet inte om vi visste om de då eller om vi fick reda på de senare för vi skyndade oss därifrån senare iaf. jag glömde min spritflaska där minns jag. efter detta var jag livrädd för honom, hela drömmen gick ut på att jag var rädd o skulle undivka att möta honom o alla skyddade mig. de kändes som att skulle jag bara se honom eller om han skulle få syn på mig skulle jag dö, den känslan va de :s vi var även på en club när alla killar började ta av tjejerna kläderna, inklusive oss, bhn o allt asså. vi kunde inte göra ngt eftersom exakt alla där inne var med på de, fyfan så jäkla äckligt o frustrerande!! i drömen höll vi till i ett omklädningsrum ganska mkt o en sporthall där vi hade fotbollsträning oså o även i drömmen var jag handikappad o kunde inte spela :(

jag funderar över detta varje dag nu, när jag kollar på fotbollsmatch vill jag dö så mkt jag vill spela. väntar på att sjukhuset ska ringa tillbaka o då ska jag höra med dom hur det ser ut på operationslistan. skulle jag få en tid inom närmsta veckan tar jag det, no matter what everyone says.



mina fina ärr från sist operation, iofs är hela knäna fulla med ärr. snyggt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0