fejjan

jäklar vilken kvällsmat jag fick! grillat kött o maiiiiiiiiiissss mmmmmmm!! fan va jobbigt de är när man inte varit inne på fejjan på hela dagen så måste man kolla igenom alla nyheter fast man inte bryr sig ett skit om mer än hälften av dom! men man kaaaaanske missar en as viktig nyhet ju så tvångstanke att kolla igenom alla! därför den gamla fejjan va bättre där man kunde välja att bara se statusuppdateringarna osv,ni förtår!? vill inte ha random människor på min fejja asså. för tycker de är totalt onödigt när jag inte bryr mig ett skvatt om dom eller deras statusar liksom, känns skitdrygt att neka eller ta bort en person men ändå? palla såna som lägger till bara för att ha massa vänner o sen har man inte ens snackat med människan? aja

Kommentarer
Postat av: Devin.NU

Tackar Eve :)

2010-05-20 @ 23:52:17
URL: http://devin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0