shitpommes

helt sjukt galet avsnitt av tyra&bella show!!:O jääävlar vad obekvämt det var att titta på de kan inte riktigt säga vad de var. jag blir ofta obekväm själv när andra är dumma/elaka/pinsama/gör bort sig typ som jag skäms åt dom medans dom inte skäms alls! samtidigt är det väldigt underhållande och jag förstår båda parter. kom också på nu när jag skrev tyra&bella show att jag säger/tänker alltid tyras namn som tyra banks inte som tyra som hon heter då med svenskt uttal.

p.s. har fortfarande inte kommit på något att göra. d.s.

Kommentarer
Postat av: simone

Hallå blomman :) Gör du för spännande? Här rensas det videos på datorn (kul!) och planerar bloggträff :)

2010-05-15 @ 10:52:30
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0