KÄNDISMAGNETARNA

Idag mina kära vänner bjöd Anna med mig till nordens ark. Något ni kanske känner till? Det är en park full av massa spännande djur som vargar, grodor, getter, hästar, lejon? Ne tyvärr har dom inga lejon men dom har snöleoparder!! I den parken har man varit många gånger eftersom den ligger ca 20 minuter ifrån där jag bor. Men jag har aldrig kollat på djuren från en vuxens öga så det ska mina 19 åriga ögon få uppleva idag ;)

Anna är en speciell person. Vi har känt varandra sen våra barnsben sprang runt i brodalens förskole-barack och än idag har vi kul ihop, är inte det fantastiskt!? För att vara lite seriös för en stund så är väl de bästa när man kan vara sig själv med någon och det tycker jag faktiskt är jätte svårt med nya människor. Därför har jag alltid roligast med dem jag kännt längst :)

Bilden och videon är ifrån en av våra resor till Göteborg. Ansvarsfulla Anna får köra medans jag leker med kameran för att roa oss båda. Något som vi tycker är väldigt kul barnsligt nog är att filma människorna i bilarna vi kör förbi. Detta roade vi oss även med denna dag när något utöver det vanliga händer.
En bil kommer i väldigt hög fart bakom oss när vi ligger i vänsterfilen (som vi alltid gör ;)) Kameran åker upp såklart och vad som inträffar efter bilen kört förbi ser ni i videon.
Efter att ha kört förbi varandra sådär några gånger inser vi att det är en KÄNDIS vi leker med. Killen som sitter brevid föraren är ingen mindre än paradise hotel deltagaren Gregory om det är någon ni minns ;)




Annas kända uttryck What The Fuck kommer med också ;)

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Haha XD Tack! :D

2009-10-14 @ 12:12:54
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0