MöLLER

Såg på sista stunden av idol men missade tyvärr de mesta vilket betyder att jag missade min favvis rabih ;o
Men såg på snabbreprisen att han inte va så bra!? Någon som vet vad han fick för kritik kanske??

Nu är det ju cirkus möller på 4an och det är första gången det visas. Men möller är ju så sjukt jäkla rolig!! Jag har ju faktiskt snackat med honom i sommras ;)

Han skulle medverka i en uppvisning där jag bor och ringde och bokade bord på restaurangen jag jobbar på, självklart var det jag som tog emot bokningen ;)
När kvällen väl var där så snodde Sofie åt sig hans bord och serverade dom hela kvällen, den busen! Men självklart valde han att komma fram o betala hela kostnaden hos mig ;) Och ni vill inte veta vilken driks han gav! Aldrig fått så mkt! Generös/rika och roliga män uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0