SEANS

Idag hade jag lovat min mor att hjälpa till på Seansen som hon och hennes vännina höll i. Ni som inte vet var det är för något kan gå in på den fantastiska hemsidan google och söka där! Som tur var Linda där också så det blev en del skratt och det blev inte långtråkigt någonstans :) De är så jäkla gott när man träffar människor man varit tight med innan i livet och så är allt precis som det var då! Precis så är det mellan oss. I LIKE!

Vi skulle bara hjälpa till i entren och sen fick vi lov att vara med under själva seansen. Min första gång faktiskt även fast min mor hållt på med detta och liknande saker länge har jag aldrig följt med. Det var allt lite intressant men vet inte riktigt vad man ska tro ;) Andar o energier hit o dit.

Kommentarer
Postat av: charlie

tror du glömmer poängen med att jag själv är utländsk?



blir du nerslagen av diverse 15 turkar för en tjej kom fram och prata med dig, och sedan att turkar tittar snett på en, så är det rätt lätt dra en gräns över det, för du inte har en bra erfarenhet :)



likaså, har du sony ericsson mobiler, alla tre går sönder en efter en. får du då en bra erfarenhet av sony ericsson? svar: nej, då förstår du min poäng.



och p.s du glömde caps lock på.

2009-10-23 @ 00:07:20
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Det går att hitta typ allt på google..

2009-10-23 @ 12:00:15
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: (;

2009-10-23 @ 13:52:17
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0