succcckkk

trodde jag skulle få flipp på min katt inatt!! vaknar halft av att jag hör ett sjuuuukt jobbigt jamande utanför mitt fönster o det är inte som ett vanligt mjau utan det låter mmmmjAAAuuuuUUuu skiiiiit långt!! var så död så jag låg o höll för öronen o trodde de skulle hjälpa, jag ville INTE gå uuuupp! öppnar fönstret o gör ifrån mig ett högt o skrämmande ljud. det hjälper inte.. måste gå och öppna dörren.. jag visste vad de lååånga o fett irriterande jamandet betyder men jag kunde inte koppla det då, jag var för trött! jag öppnar dörren, släpper in katten och två sekunder efter jag ser den försvinna in i mörkret startar min hjärna, KATTEN HAR EN MUS I KÄFTEN!!!!! hatar den, vem tar in en dö mus i huset?? åhhhhhh
min bror fick slänga ut den.

nu ska jag upp, jobb väntar på miiiig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0