titta!!

åhh vad jag skrattade för mig själv när jag rättade barnens svenskaböcker förut idag när jag fick syn på detta



för er som har svårt för att läsa barn-handstil kan jag översätta det som fick mig att skratta. man skall alltså skriva vilket läte var o en har och man får hjälp av olika alternativ.
på femte raden ser ni att det står tjuren och efter de står de... GNISSLAR! hahaha fyfan vad roligt jag dog lite när jag läste det, men endå smälte jag lite o tänkte naaaaaw :)

påväg till gymmet förut fick jag syn på detta



en limmo i lilla munkedal!! wow!! observera hur snea husen ser ut, min mobilkamera är grym nat.

prince of persia var det!!!!!!! hade

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hahah söööööt "pipper"

2010-05-24 @ 19:14:00
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0